System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym dot.: Przebudowy drogi rolniczej w miejscowości Żelisławiec
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Stare Czarnowo: Przebudowa drogi rolniczej w miejscowości Żelisławiec
Numer ogłoszenia: 141510 - 2012; data zamieszczenia: 04.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Czarnowo , ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3124131, faks 91 3124131.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi rolniczej w miejscowości Żelisławiec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi rolniczej w miejscowości Żelisławiec Droga 1. Przebudowa nawierzchni drogi na dz. Nr 54 - ul. Krótka - wykorzystując teren zawarty w liniach rozgraniczających. Jezdnia o szerokości 5,0 m, odcinek prosty bez łuków poziomych. Warstwy konstrukcyjne nawierzchni: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej, gr. 4 cm, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną gr. 2 cm, - podbudowa z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr.18 cm, - podsypka piaskowa, gr. 30 cm. Przed przystąpieniem do wykonania warstwy odsączającej należy wykonać korytowanie podłoża. Droga 2. Przebudowa nawierzchni drogi na dz. Nr 105 - wykorzystując teren zawarty w liniach rozgraniczających. Jezdnia o szerokości 4,0 m, z poszerzeniem na łuku R=30 m do 4,10 m. Warstwy konstrukcyjne nawierzchni: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-bitumicznej, gr. 4 cm, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, średnia grubość 2 cm, - podbudowa z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr.18 cm, - podsypka piaskowa, gr. 30 cm. Przed przystąpieniem do wykonania warstwy odsączającej należy wykonać korytowanie podłoża. Odprowadzenie wód opadowych Wody opadowe z projektowanej nawierzchni odprowadzone będą poprzez zastosowanie systemu spadków i pochyleń nawierzchni jezdni w teren zielony w liniach rozgraniczających projektowanych dróg. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.000 zł Wadium musi być wniesione najpóźniej 1 dzień przed terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Stare Czarnowo BS Chojna O/Stare Czarnowo nr 4793701059 0500 0390 2005 0005 z zaznaczeniem tytułu wpłaty Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w Kasie Urzędu Gminy, a potwierdzenie jego wniesienia należy dołączyć do oferty. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - postępowanie zostało unieważnione i upłynął termin do wnoszenia protestów. Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 4, a)Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 robotę w zakresie budowy drogi, o wartości minimum 400 000,00 zł brutto. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wskazanie kierownika budowy, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5,
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Wykonawca posiada ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą jak 500 tyś zł
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stareczarnowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Stare Czarnowo ul. Św. Floriana 10, 74 - 106 Stare Czarnowo lub www.stareczarnowo.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Stare Czarnowo ul. Św. Floriana 10, 74 - 106 Stare Czarnowo- sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | OgA_oszenie_o_zamA_wieniu_-_Przebudowa_drogi_rolniczej_wA_elisA_awcu.doc | 2012-05-04 11:51:41 | 59,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | SIWZ_na_PrzebudowA__drogi_w_A_elisA_awcu.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-04 11:42:30 | 247,5KB | 161 razy |
2 | Przedmiar_robA_t_A_elisA_awiec.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-04 11:51:11 | 76,5KB | 268 razy |
3 | STWiOR_A_elisA_awiec.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-04 11:52:16 | 708,9KB | 115 razy |
4 | opis_przedmiar_robA_t.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-04 11:52:38 | 80,8KB | 126 razy |
5 | Plan_orientacyjny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-04 11:52:57 | 416,2KB | 134 razy |
6 | Opis_techniczny.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-04 11:54:39 | 28,4KB | 150 razy |
7 | strona_tytuA_owa_przedmiar_robA_t.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-04 11:55:21 | 159,6KB | 125 razy |
8 | Profil_podA_uA_ny_-_dz._nr_105.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:41:39 | 216,9KB | 41 razy |
9 | Profil_podA_uA_ny_-_ul._KrA_tka_dz._nr_54.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:41:55 | 150,4KB | 32 razy |
10 | Projekt_zagospodarowania_terenu_-_dz.nr_105.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:42:20 | 878,3KB | 30 razy |
11 | Projekt_zagospodarowania_terenu_-_ul._KrA_tka,_dz.nr54.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:42:48 | 937,1KB | 26 razy |
12 | PrzekrA_j_normalny_A-A.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:43:06 | 210,2KB | 35 razy |
13 | PrzekrA_j_normalny_B-B.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:43:24 | 187,6KB | 24 razy |
14 | PrzekrA_j_normalny_C-C.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:43:49 | 195,1KB | 35 razy |
15 | Strona_tytuA_owa.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-08 11:44:01 | 140,6KB | 34 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | odpowiedAo_na_zapytania_-_droga_do_bip.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-17 07:32:10 | 25KB | |
2 | odp__na_zestaw_pyt__dot_przet__na_droge_w_A_elisA_awcu2012r_.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-17 11:01:52 | 40KB | |
3 | odp__na_zestaw_pyt__dot_przet__na_droge_w_A_elisA_awcu2012r_.doc Po terminie otwarcia ofert | 2012-05-17 11:06:42 | 40KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja_o_wyborze_najkorzystn._oferty_-_drogaA_elisA_awiec.doc | 2012-05-21 13:50:51 | 26,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Arkadiusz Łysik | 04-05-2012 11:42 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 04-05-2012 | |
Ostatnia aktualizacja: | Arkadiusz Łysik | 21-05-2012 13:50 |