herb BIP - Urząd Gminy w Starym Czarnowie

www.stareczarnowo.pl

Mapa biuletynu

Gmina Stare Czarnowo
|___Podstawowe dane
|___Dane teleadresowe
Organy
|___Wójt Gminy
|___Zastępca Wójta / Sekretarz Gminy
|___Skarbnik Gminy
|___Referaty
|___Rada Gminy
      |___Przewodniczący Rady Gminy Stare Czarnowo
      |___Skład Rady Gminy
      |___Komisje Rady Gminy
            |___Terminy posiedzeń Komisji Rady Gminy
                  |___Archiwum
      |___Sesje Rady Gminy
            |___Rok 2017
                  |___Sesja XXXII - 28.11.2017 r
                  |___Sesja XXXI - 26.09.2017 r
                  |___Sesja XXX - 29.08.2017 r
                  |___Sesja XXIX - 10.07.2017 r.
                  |___Sesja XXVIII - 27.06.2017 r.
                  |___Sesja XXVII - 30.05.2017 r.
                  |___Sesja XXVI - 28.03.2017 r.
                  |___Sesja XXV - 22.02.2017 r.
                  |___Sesja XXIV - 31.01.2017 r.
            |___Rok 2016
                  |___Sesja XXIII - 20.12.2016 r.
                  |___Sesja XXII - 28.11.2016 r.
                  |___Sesja XXI - 31.10.2016 r.
                  |___Sesja XX - 23.09.2016 r.
                  |___Sesja XIX - 30.08.2016 r.
                  |___Sesja XVIII - 27.06.2016 r.
                  |___Sesja XVII - 30.05.2016 r.
                  |___Sesja XVI - 18.04.2016 r.
                  |___Sesja XV - 29.02.2016 r.
                  |___Sesja XIV - 25.01.2016 r.
            |___Rok 2015
                  |___Sesja XIII - 30.12.2015 r.
                  |___Sesja XII - 27.11.2015 r.
                  |___Sesja XI - 16.10.2015 r.
                  |___Sesja X - 7.09.2015 r.
                  |___Sesja IX - 4.08.2015 r.
                  |___Sesja VIII - 25.06.2015 r.
                  |___Sesja VII - 18.05.2015 r.
                  |___Sesja VI - 30.03.2015 r.
                  |___Sesja V - 27.02.2015 r.
                  |___Sesja IV - 30.01.2015 r.
            |___Rok 2014
                  |___Sesja III - 22.12.2014 r.
                  |___Sesja II - 8.12.2014 r.
                  |___Sesja I - 28.11.2014 r.
      |___Archiwum
            |___Rada Gminy VI kadencji
                  |___Sesje Rady Gminy VI kadencji
                        |___Rok 2014
                              |___Sesja XXXVI -03 listopad 2014
                              |___Sesja XXXV -22 września 2014
                              |___Sesja XXXIV -18 czerwiec 2014
                              |___Sesja XXXIII -28 kwiecień 2014
                              |___Sesja XXXII -28 marzec 2014
                              |___Sesja XXXI -03 luty 2014-nadzwyczajna
                              |___Sesja XXX -31 styczeń 2014
                        |___Rok 2013
                              |___Sesja XXIX - 20.12.2013r.
                              |___Sesja XXVIII-15.11.2013r.
                              |___Sesja XXVII - 24.10.2013r. NADZWYCZAJNA
                              |___Sesja XXVI - 24.09.2013r.
                              |___Sesja XXV - 07.06.2013r.
                              |___Sesja XXIV - 29.04.2013r.
                              |___Sesja XXIII - 25.03.2013r.
                              |___Sesja XXII - 25.01.2013r.
                        |___ROK 2012
                              |___Sesja XXI - 28.12.2012r.
                                    |___Materiały na sesję - projekty uchwał
                              |___Sesja XX - 28.11.2012r.
                              |___Sesja XIX - 12.11.2012r.
                              |___Sesja XVIII - 12.10.2012r.
                              |___Sesja XVII - 27.08.2012r.
                              |___Sesja XVI -14.06.2012r.
                              |___Sesja XV - 30.03.2012r.
                              |___Sesja XIV - 31.01.2012r.
                        |___ROK 2011
                              |___Sesja XIII - 22.12.2011
                              |___Sesja XII - 21.11.2011
                              |___Sesja XI - 28.10.2011
                              |___Sesja X - 07.09.2011
                              |___Sesja IX - 10.06.2011
                              |___Sesja VIII - 23.05.2011
                              |___Sesja VII - 11.05.2011
                              |___Sesja VI - 24.03.2011
                              |___Sesja V - 18.02.2011
                              |___Sesja IV - 25.01.2011
                        |___ROK 2010
                              |___Sesja III - 20.12.2010
                              |___Sesja II - 10.12.2010
                              |___Sesja I - 02.12.2010
                  |___Skład Rady Gminy VI kadencji
                  |___Komisje Rady Gminy VI kadencji
                        |___Porządki i terminy posiedzeń komisji przedsesyjnych
            |___Rada Gminy V kadencji
                  |___Sesje Rady Gminy V kadencja
                        |___ROK 2010
                              |___Sesja XLII - 10.11.2010
                              |___Sesja XLI - 03.09.2010
                              |___Sesja XL - 24.06.2010
                              |___Sesja XXXIX - 20.04.2010
                              |___Sesja XXXVIII - 17.03.2010
                              |___Sesja XXXVII - 27.01.2010
                        |___ROK 2009
                              |___Sesja XXXVI - 29.12.2009
                              |___Sesja XXXV -13.11.2009
                              |___Sesja XXXIV -12.10.2009
                              |___Sesja XXXIII -06.10.2009
                              |___Sesja XXXII -09.09.2009
                              |___Sesja XXXI -31.08.2009
                              |___Sesja XXX -29.06.2009
                              |___Sesja XXIX -29.04.2009
                              |___Sesja XXVIII -30.03.2009
                              |___Sesja XXVII - 27.02.2009
                              |___Sesja XXVI - 09.02.2009
                        |___ROK 2008
                              |___Sesja XXV - 29.12.2008
                              |___Sesja XXIV - 20.11.2008
                              |___Sesja XXIII - 17.11.2008
                              |___Sesja XXII - 12.11.2008
                              |___Sesja XXI - 22.09.2008
                              |___Sesja XX - 10.09.2008
                              |___Sesja XIX - 30.07.2008
                              |___Sesja XVIII - 10.07.2008
                              |___Sesja XVII - 26.05.2008
                              |___Sesja XVI - 28.04.2008
                              |___Sesja XV - 28.03.2008
                              |___Sesja XIV - 08.02.2008
                        |___ ROK 2007
                              |___Sesja XIII - 14.12.2007
                              |___Sesja XII - 29.10.2007
                              |___Sesja XI - 10.09.2007
                              |___Sesja X Nadzwyczajna - 26.07.07
                              |___Sesja IX - 06.07.2007
                              |___Sesja VIII - 27.04.2007
                              |___Sesja VII - 05.04.2007
                              |___Sesja VI - 26.03.2007
                              |___ Sesja V - 02.02.2007
                              |___Sesja IV - 17.01.2007
                        |___ROK 2006
                              |___Sesja III - 21.12.2006
                              |___Sesja II - 04.12.2006
                              |___Sesja I - 24.11.2006
                  |___Skład Rady Gminy V kadencja
                  |___Komisje Rady Gminy V kadencji
            |___Rada Gminy IV kadencji
                  |___Sesje Rady Gminy IV kadencji
                        |___ROK 2006
                              |___Sesja XXXIX - 26.10.2006
                              |___Sesja XXXVIII - 13.10.2006
                              |___Sesja XXXVII - 04.09.2006
                              |___Sesja XXXVI - 03.07.2006
                              |___Sesja XXXV - 28.04.2006
                              |___Sesja XXXIV - 27.03.2006
                              |___Sesja XXXIII - 21.02.2006
                              |___Sesja XXXII - 06.02.2006
                        |___ROK 2005
                              |___Sesja XXXI - 21.12.2005
                              |___Sesja XXX - 30.11.2005
                              |___Sesja XXIX - 28.11.2005
                              |___Sesja XXVIII - 28.10.2005
                              |___Sesja XXVII - 19.09.2005
                              |___Sesja XXVI - 27.06.2005
                              |___Sesja XXV - 06.06.2005
                              |___Sesja XXIV - 29.04.2005
                              |___Sesja XXIII - 31.03.2005
                              |___Sesja XXII - 31.01.2005
                        |___ROK 2004
                        |___ROK 2003
                        |___ROK 2002
                  |___Skład Rady Gminy IV kadencji
                  |___Komisje Rady Gminy IV kadencji
|___Sołectwa
|___Ławnicy sądowi
      |___Wybory ławników sądowych na kadencję 2016-2019
|___Oświadczenia majątkowe
      |___Kadencja 2014-2018
            |___Za rok 2016
                  |___Pracownicy zatrudnieni w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo oraz kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
                  |___Radni Rady Gminy Stare Czarnowo
            |___Za rok 2015
                  |___Pracownicy zatrudnieni w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo oraz kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
                  |___Radni Rady Gminy Stare Czarnowo
            |___Za rok 2014
                  |___Pracownicy zatrudnieni w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo oraz kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
                  |___Radni Rady Gminy Stare Czarnowo
                  |___Formularze oświadczeń majątkowych
            |___Oświadczenia składane w trakcie kadencji
                  |___Oświadczenie Radnego Rady Gminy w związku z wyborem
                  |___Oświadczenie Radnego Rady Gminy w związku z wygaśnięciem mandatu
                  |___Oświadczenie Przewodniczącego Rady Gminy w związku z wyborem
                  |___Oświadczenie Przewodniczącego Rady Gminy w związku z wygaśnięciem mandatu
                  |___Oświadczenie Skarbnika Gminy w związku z powołaniem
                  |___Oświadczenie Skarbnika Gminy w związku z odwołaniem
                  |___Oświadczenie Sekretarza Gminy
            |___Oświadczenia składane na początek VII kadencji
                  |___Wójt Gminy oraz Zastępca Wójta Gminy
                  |___Radni Rady Gminy Stare Czarnowo
            |___Formularze oświadczeń majątkowych
      |___Archiwum
            |___Kadencja 2010-2014
                  |___Oświadczenia składane na zakończenie kadencji 2010-2014
                  |___Za rok 2013
                        |___Pracownicy zatrudnieni w urzędzie gminy oraz kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
                        |___Radni Rady Gminy
                  |___Za rok 2012
                        |___Formularz oświadczenia /aktywny/
                        |___Radni Rady Gminy
                        |___Pracownicy zatrudnieni w urzędzie gminy oraz kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
                  |___Za rok 2011
                        |___Pracownicy zatrudnieni w urzędzie gminy Stare Czarnowo oraz kierownicy gminnych jednostek organizacyjnych
                        |___Radni Rady Gminy Stare Czarnowo
                  |___Za rok 2010
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
                  |___Oświadczenia wójta gminy na początek VI kadencji
                  |___Oświadczenia radnych na początek VI kadencji
            |___Kadencja 2006-2010
                  |___Oświadczenia radnych na koniec V kadencji
                  |___Za rok 2008
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
                  |___Za rok 2007
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
                  |___Za rok 2006
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
                  |___Oświadczenia wójta gminy na początek V kadencji
                  |___Oświadczenia radnych na początek V kadencji
            |___Kadencja 2002-2006
                  |___Oświadczenia radnych na koniec IV kadencji
                  |___Za rok 2005
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
                  |___Za rok 2004
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
                  |___Za rok 2003
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
                  |___Za rok 2002
                        |___RADNI
                        |___PRACOWNICY URZĘDU GMINY
Prawo lokalne
|___Statut Gminy
|___Statut Urzędu Gminy
|___Uchwały Rady Gminy
      |___ROK 2017
      |___ROK 2016
      |___ROK 2015
      |___Rok 2014 VII kadencja Rady Gminy
      |___Rok 2014 VI kadencja Rady Gminy
      |___Rok 2013 VI kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2012 VI kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2011 VI kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2010 VI kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2010 V kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2009 V kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2008 V kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2007 V kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2006 V kadencja Rady Gminy
      |___ROK 2006
      |___ROK 2005
      |___ROK 2004
      |___ROK 2003
            |___UCHWAŁA NR XI/89/03 Rady Gminy Stare Czarnowo z dnia 21 listopada 2003r. - załączniki
            |___UCHWAŁA NR XI/80/03 Rady Gminy  Stare Czarnowo z dnia 15 września 2003r. - załączniki
            |___UCHWAŁA Nr VI/41/03 Rady GminyStare Czarnowo z dnia 17 marca 2003r. - załączniki
      |___ROK 2002
|___Zarządzenia Wójta
      |___ROK 2017
      |___ROK 2016
      |___ROK 2015
      |___ROK 2014
      |___ROK 2013
      |___ROK 2012
            |___
      |___ROK 2011
      |___ROK 2010
      |___ROK 2009
      |___ROK 2008
      |___ROK 2007
      |___ROK 2006
      |___ROK 2005
      |___ROK 2004
      |___ROK 2003
      |___ROK 2002
|___Podatki i opłaty
      |___Rok 2017
      |___Rok 2016
      |___Rok 2015
      |___Rok 2014
      |___Rok 2013
      |___ROK 2012
      |___ROK 2011
      |___ROK 2010
      |___ROK 2009
      |___ROK 2008
      |___ROK 2007
      |___Rok 2006
      |___Rok 2005
      |___Rok 2004
      |___Rok 2003
Zamówienia publiczne
|___Przetargi
|___Zamówienia do 30000 EURO
      |___Otwarty nabór partnerów w celu realizacji projektu w ramach Działania 8.3 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020
|___Plan zamówień
      |___2017 rok
Środowisko
|___Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
      |___Zmiany Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Stare Czarnowo
|___Program opieki nad zwierzętami
      |___Program opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt
|___Gospodarka odpadami
      |___Odpady 2017
            |___Komunikaty Związku Gmin Dolnej Odry
      |___Odpady 2016
      |___Odpady 2015
            |___Komunikaty, ogłoszenia
      |___Gospodarka odpadami na terenie gminy Stare Czarnowo - po zmianach
            |___DEKLARACJAE O WYSOKOŚCI OPŁATY ORAZ OŚWIADCZENIA
            |___Komunikaty i ogłoszenia i harmonogramy
      |___Akcja informacyjno-promocyjna
|___Program usuwania azbestu
      |___Program usuwania azbestu oraz wyrobów zawierajacych azbest
|___Ochrona środowiska
|___Obwody łowieckie
|___Jakość wody
|___Druki wniosków
Informacje
|___Budżet
      |___Budżet rok 2017
            |___Uchwały RIO
      |___Budżet rok 2016
      |___Budżet rok 2015
            |___Sprawozdania
            |___Budżet na rok 2015
      |___Budżet rok 2014
            |___Sprawozdania
            |___Uchwały/opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej
      |___Budżet rok 2013
            |___Sprawozdania
            |___Zarządzenia mnieniające budżet
            |___Budżet na rok 2013
            |___Projekt budżetu na rok 2013
      |___Budżet rok 2012
      |___Budżet rok 2011
      |___Budżet rok 2010
      |___Budżet rok 2009
      |___Budżet rok 2008
      |___Budżet rok 2007
      |___Budżet rok 2006
      |___Budżet rok 2005
      |___Budżet rok 2004
      |___Budżet rok 2003
|___Rachunki bankowe Gminy
|___Obwieszczenia
|___Ogłoszenia, informacje
|___Strategia Rozwoju Gminy
|___Darmowe porady prawne
|___Dotacje
      |___Ogłoszenia konkursowe
            |___2017 rok
            |___2016 rok
|___Organizacje pozarządowe
      |___Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2018 rok
            |___Konsultacje Programu współpracy Gminy Stare Czarnowo z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok
      |___Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2017 rok
            |___Uproszczona oferta realizacji zadania publicznego
            |___Konkursy ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego dla organizacji pozarządowych
                  |___Konkurs ofert na wspieranie realizacji zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych
                  |___Konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego na rok 2017
                        |___Wzory dokumentów
                  |___Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie powierzenia i upowszechniania kultury fizycznej i sportu na rok 2017
                        |___Wzory dokumentów
            |___Konsultacje Programu współpracy Gminy Stare Czarnowo z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2017 rok
      |___Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2016 rok
            |___Konkursy ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego dla organizacji pozarządowych
                  |___Konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego na rok 2016
                  |___Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie powierzenia i upowszechniania kultury fizycznej i sportu
            |___Konsultacje Programu współpracy Gminy Stare Czarnowo z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2016 rok
      |___Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2015 rok
            |___Konkursy ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego dla organizacji pozarządowych
                  |___Konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu Kultury, Sztuki i Dziedzictwa Narodowego
                  |___Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie powierzenia i upowszechniania kultury fizycznej w roku 2015
                  |___Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie powierzenia i upowszechniania kultury fizycznej w roku 2015
                  |___ Konkurs ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu Kultury, Sztuki i Dziedzictwa Narodowego. ZARZĄDZENIE NR III.47.2014 WÓJTA GMINY STARE CZARNOWO
                  |___ Konkurs ofert na realizację zadań publicznych w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej dla podmiotów określonych w ustawie, realizujących zadania w sferze pożytku publicznego w formie powierzenia zadania w roku 2014
                  |___Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu Kultury, Sztuki i Dziedzictwa Narodowego 2013
                  |___ogłoszenie otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie powierzenia i upowszechniania kultury fizycznej
                  |___Ogłoszenie otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadania publicznego z zakresu Kultury, Sztuki i Dziedzictwa Narodowego
            |___Ogłoszenie stowarzyszenia "Spichlerz Sztuki"
      |___Program współpracy z organizacjami pozarządowymi na 2014 rok
|___Dostęp do informacji publicznej
|___Mienie komunalne
|___Sprzedaż nieruchomości
|___Wybory / Referenda
      |___Wybory samorządowe uzupełniające - 28.08.2016 r.
      |___Wybory samorządowe uzupełniające - 24.07.2016 r.
      |___Wybory do Sejmu i Senatu 2015
            |___Wyniki wyborów
      |___Referendum ogólnokrajowe - 6 września 2015 r.
            |___Wyniki referendum
      |___Wybory Prezydenta RP 2015
            |___Wyniki wyborów II tura
            |___Wyniki wyborów I tura
            |___Dokumenty do pobrania
      |___Wybory samorządowe 2014
            |___Wyniki wyborów II tura
            |___Wyniki wyborów I tura
      |___Wybory do Parlamentu Europejskiego 2014
            |___Komunikaty i ogłoszenia
      |___Archiwum
            |___Wybory do Sejmu i Senatu 2011
            |___Wybory Samorządowe 2010
            |___Wybory Prezydenta RP 2010
            |___Wybory uzupełniające do Rady Gminy Stare Czarnowo w okręgu wyborczym Nr 8
            |___Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
            |___Wybory do Sejmu i Senatu 2007
            |___Wybory Samorządowe 2006
|___Kontrole
      |___Kontrola Urzędu Wojewódzkiego w zakresie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg.
      |___Kontrola NIK realizacji w latach 2005-2008 projektów Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej oraz Sieci Teleinformatycznej Administracji Publicznej joko elementów budowy społeczeństwa Informacyjnego i rozszerzenia zbioru zadań publicznych udostępnianych drogą elektroniczną
Praca
|___Urząd Gminy Stare Czarnowo
      |___Wyniki naborów
      |___Ogłoszenia
      |___Praca w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - w Referacie Inwestycji, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - w Referacie Inwestycji, Nieruchomości, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Podinspektor w Referacie Organizacyjnym, Spraw Obywatelskich, Promocji i Oświaty w Urzędzie Gminy Stare Czarnowo
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Promocji i Oświaty
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Robotnik gospodarczy
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. gospodarki przestrzennej i drogownictwa
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. gospodarki przestrzennej i drogownictwa
            |___Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy Inspektor ds. gospodarki przestrzennej i drogownictwa
            |___Nabór na wolne stanowisko pracy:
Podinspektor ds. obsługi kasy urzędu gminy.

            |___Nabór na wolne stanowisko pracy:

Podinspektor ds. oświaty, kultury, rekreacji i zdrowia.

            |___Nabór na wolne stanowisko pracy

INSPEKTOR (oświaty, kultury, rekreacji i zdrowia )

            |___Nabór na wolne stanowisko pracy

PODINSPEKTOR (zamówień publicznych, spraw gospodarczych i archiwum zakładowego)

            |___Nabór na wolne stanowisko pracy

INSPEKTOR DO SPRAW ROZWOJU LOKALNEGO I PROMOCJI GMINY

            |___Nabór na wolne stanowisko pracy

INSPEKTOR DO SPRAW ROZWOJU LOKALNEGO I PROMOCJI GMINY

|___Jednostki podległe i inne instytucje
      |___Wyniki naborów
      |___Ogłoszenia
      |___Praca w jednostkach podległych oraz innych instytucjach
            |___Ogłoszenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Czarnowie o naborze na stanowisko pracownika socjalnego
            |___Ogłoszenie SP Płonia
            |___Ogłoszenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Czarnowie o naborze na stanowisko Asystenta rodziny
            |___Konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół w Kołbaczu ul. Cystersów 9, 74-106 Stare Czarnowo
            |___Stowarzyszenie Dolnoodrzańska Inicjatywa Rozwoju Obszarów Wiejskich ogłasza konkurs na stanowisko: pracownik ds administracji i promocji.
            |___Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej ogłasza nabór na stanowisko "ASYSTENT RODZINY"
            |___OGŁOSZENIE OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W STARYM CZARNOWIE O NABORZE NA STANOWISKO: referent ds. świadczeń rodzinnych i obsługi administracyjnej
            |___WÓJT GMINY STARE CZARNOWO OGŁASZA NABÓR NA PRACOWNIKA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI GLINNA.
            |___WÓJT GMINY STARE CZARNOWO OGŁASZA NABÓR NA PRACOWNIKA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI STARE CZARNOWO.
            |___KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W STARYM CZARNOWIE OGŁASZA nabór na stanowisko ASYSTENTA RODZINY
            |___WÓJT GMINY STARE CZARNOWO OGŁASZA NABÓR NA PRACOWNIKA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI STARE CZARNOWO.
            |___NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE PRACOWNIK SOCJALNY - zmiana ogłoszenia
            |___Ogłoszenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Czarnowie o naborze na stanowisko głównego księgowego
            |___Ogłoszenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Czarnowie o naborze na stanowisko głównego księgowego
            |___Dyrektor Zespołu Szkół w Kołbaczu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - główny księgowy
            |___Ogłoszenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Starym Czarnowie o naborze na stanowisko głównego księgowego