System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Udzielenie dla Gminy Stare Czarnowo kredytu długoterminowego w wysokości 3.300.000,00 złotych
Polska-Stare Czarnowo: Usługi udzielania kredytu
2018/S 139-317814
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Stare Czarnowo
8581733428
ul. Św. Floriana 10
Stare Czarnowo
74-106
Polska
Osoba do kontaktów: Jakub Jendrzejczak
Tel.: +48 914857051
E-mail: jjendrzejczak@stareczarnowo.pl
Faks: +48 914857060
Kod NUTS: PL428
Adresy internetowe:
Główny adres: https://stareczarnowo.pl/
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.stareczarnowo.pl/zamowienia/lista/16.dhtml
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Udzielenie dla Gminy Stare Czarnowo kredytu długoterminowego w wysokości 3 300 000,00 PLN
Numer referencyjny: RO.271.6.2018.JJ
II.1.2)Główny kod CPV
66113000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w wysokości 3 300 000,00 PLN, na finansowanie:
1) Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza budynku Zespół Szkół w Kołbaczu na cele dydaktyczne – 2 100 000,00 PLN;
2) Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Dębina i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kołbacz – 300 000,00 PLN;
3) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 120 odcinek Gardno-Żelisławiec – 400 000,00 PLN;
4) Przebudowa drogi gminnej Glinna –Gliniec-Leśna Szosa – 500 000,00 PLN.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 3 795 000.00 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL428
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu bankowego w wysokości 3 300 000,00 PLN, na finansowanie:
1) Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza budynku Zespół Szkół w Kołbaczu na cele dydaktyczne – 2 100 000,00 PLN.
2) Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Dębina i przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Kołbacz – 300 000,00 PLN.
3) Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 120 odcinek Gardno-Żelisławiec – 400 000,00 PLN.
4) Przebudowa drogi gminnej Glinna –Gliniec-Leśna Szosa – 500 000,00 PLN.
2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.6.1974 r. – Kodeks pracy, który stanowi: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
4. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie art.22 § 1 ustawy z dnia 26.6.1976 r. Kodeks pracy przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: prowadzenie podstawowego rachunku bankowego, o którym mowa w umowie.
5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej, na podstawie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.6.1976 r. – Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych.
6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: W okresie realizacji zamówienia, na każde żądanie Zamawiającego, wykonawca w terminie 3 dni roboczych przedłoży stosowne oświadczenie potwierdzające zatrudnienie pracowników o których mowa powyżej. Nie przedłożenie przez wykonawcę oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników o których mowa powyżej, w terminie 3 dni roboczych będzie traktowane jako niedopełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia opisanego w ust. 4 na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej w wysokości 500,00 PLN miesięcznie, od każdego niezatrudnionego pracownika na umowę o pracę. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osoby lub osób innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia określone przez Wykonawcę w ofercie.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 3 795 000.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 123
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 27/08/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 26/10/2018
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 27/08/2018
Czas lokalny: 10:15
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
17/07/2018
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 23.07.2018.08.28.10_OgA_oszenie_o_zamA_wieniu_-_ENOTICES_n0029hrt-2018-106246-NF02-PL.pdf | 2018-07-23 08:28:10 | 111,6KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 23.07.2018.08.28.10_SIWZ_-_Udzielenie_kredytu_dla_gminy_Stare_Czarnowo.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-23 08:28:10 | 14,7MB | 133 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | 26.07.2018.16.17.33_OdpowiedAo_uczestnicy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-26 16:17:33 | 303,7KB | |
2 | 26.07.2018.16.18.29_Dodatkowe_sprawozdania.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-26 16:18:29 | 9,2MB | |
3 | 26.07.2018.16.21.17_SIWZ_-_Udzielenie_kredytu_dla_gminy_Stare_Czarnowo_-_zmieniony.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-26 16:21:18 | 27,4MB | |
4 | 30.07.2018.12.41.05_OdpowiedAo_uczestnicy2.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-30 12:41:05 | 252,4KB | |
5 | 30.07.2018.12.41.14_00.2)_SIWZ_-_Kredyt_30.07.2018_r.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-07-30 12:41:14 | 495,8KB | |
6 | 01.08.2018.15.39.55_OdpowiedAo_uczestnicy3.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-01 15:39:55 | 326,5KB | |
7 | 01.08.2018.15.40.04_00.3)_SIWZ_-_Kredyt_01.08.2018.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-01 15:40:04 | 496,7KB | |
8 | 03.08.2018.14.20.06_OdpowiedAo_uczestnicy4.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-03 14:20:06 | 867,3KB | |
9 | 03.08.2018.14.22.54_00)_SIWZ_-_Kredyt_03.08.2018_r.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-03 14:22:54 | 2,1MB | |
10 | 10.08.2018.11.37.11_01_OdpowiedAo_uczestnicy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-10 11:37:11 | 929,3KB | |
11 | 10.08.2018.11.37.38_02_SIWZ_-_Kredyt_10.08.2018_r.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-10 11:37:38 | 2,1MB | |
12 | 10.08.2018.11.39.06_03_Dodatkowe_sprawozdania_i_dokumenty.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-10 11:39:06 | 13,9MB | |
13 | 14.08.2018.12.03.32_OdpowiedAo_uczestnicy_6.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-14 12:03:32 | 568,4KB | |
14 | 14.08.2018.12.04.02_SIWZ_-_Kredyt_14.08.2018_r.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-14 12:04:02 | 532,2KB | |
15 | 14.08.2018.12.04.18_Projekt_umowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-14 12:04:18 | 166,9KB | |
16 | 23.08.2018.14.29.07_Uczestnicy_postA_powania.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-23 14:29:07 | 258,9KB | |
17 | 23.08.2018.14.29.15_01)_Formularz_ofertowy.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-23 14:29:15 | 140,5KB | |
18 | 23.08.2018.14.29.24_02)_JEDZ.doc Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-23 14:29:24 | 232,5KB | |
Wynik postępowania | ||||
1 | 03.09.2018.14.22.28_Informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf | 2018-09-03 14:22:28 | 652,9KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 27.08.2018.16.14.10_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf | 2018-08-27 16:14:10 | 386,5KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Paweł Kuźniar | 23-07-2018 08:28 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 23-07-2018 | |
Ostatnia aktualizacja: | Paweł Kuźniar | 03-09-2018 14:22 |